Smr5353 ben mutfağın ve banyonun peteğini yakmıyorum canım. evet sabit yanıyor benim 45 derecede geceleri kısmıyorum 1 aylık bebeğim var evim sıcak o yüzden. Hava durumuna göre bazen düşürüyoruz mesela kar yağmadan önce 43 derecede sabitti, baktık bebek biraz üşüyor gibiydi elleri soğuktu, 45 dereceye aldık. Evin ısısına göre kombi derecesini ayarlamak lazım.