Kızlar 1 haftadır bana üşüme geliyor, üşüme geçiyor bu sefer de mide bulantısı oluyor, yatsam uyuyamıyorum, uyusam ter içinde uyanıyorum sanki üşüyen ben değilim gibi. 2haftadır nstde düzenli sancım çıkıyor açıklığım yok ben regl sancısı gibi hissediyorum şimdilik ama düzenli, vajinal akıntım da arttı. 36 haftada olup böyle benim gibi belirgin sıkıntıları olan var mı? Hı bir de içim yanıyor deliler gibi su içiyorum gece gündüz