jennefer Kızlaaar dualarınıza ihtiyacım var ben temmuz ayında 18 haftalık kızımı erken dogumla kaybettim Rabbim yine nasip etti bi kızım daha olucak Rabbim isteyen herkese versin saglıkla cok mutluyum dua edin kızımı saglıkla kucagıma alabıleyim🥹
annebaliii jennefer çok mutlu oldum Rabbım kucağını doldursun kaçıncı haftada ogrendın ve resmı varmı bana da gecen hafta kiz gıbı ama erken dedı 12 hafta da 15 de tekrar gıdecem
jennefer annebaliii 12+5 te ögrendım benım doktorum cok eski ve tecrübeli bi doktor o yüzden şimdiden bilmesine şaşırmadım diger gebeligimde baska bi doktor 16. Haftadan sonra söylemişti
annebaliii jennefer ya çok ıyı bende çok Merak edıyorum 12 de kiza benzer dedıler de bekleyecez dedıler uıne beklemek zorundayız