gunespera ben model olarak çok beğeniyorum doğrusu 3 yıl için o rakam değer mi diyede hiç düşünmedik, sonuçta kendi bebeğim için bişe alıyorum benim için rakamdan ziyade bişeyi beğenmem ve konforu önemli herkes kendi bütçesine rahatlığına uygun alsın zaten