Hsnanr merhabaa 20+5 iz :) yavastan yenı basladık almalaraa ama evlenırken ceyız hazırlıgı gbı bebısede yapıyom çeyiz ☺️☺️ Suan tulum corap zıbın alıyom arabayı aldık ama 👌 razdan tetenoz olcam yarında detaylı ultarosonum var ☺️ Sıkıntımız yok cok sukur .calıstıgım ıcın ınternetten alıyom alcagımı . 2 tane hastane cıkısı alcam birinde ismi yazdırcam dıgerı günlük olcak