bsglll Bu ay 22 aralık akşam çatlatma iğnesi vuruldum. İğne gününü saymadan bugün 11. Günüm. Awox testte silik çizgi var ama dün yaptığım test daha koyuydu. İğne etkisi düşüp tekrar yükselecek olabilir mi acaba. Ovitrelle kullananların süreçleri nasıl oldu merak ediyorum. https://hizliresim.com/kr3czxf Sırası ile 9. Gün sabah 10. Gün sabah 10. Gün akşam ve 11. Gün sabah testlerim
erikarpuz bsglll evet iğne etkisidir muhtemelen silikleşmeye başlamış zaten şimdi koyulaşması gerekiyor inşallah koyulaşır
mrvrm erikarpuz benim testime de bakar mısınız ❤️ ben de 18inde iğne vurdum. O günü saymazsak bugün 15.gün etkisi geçmiştir sanırım
bsglll jennefer şuan 34. Gündeyim iğneden dolayı adet günüm de değişti ne zaman olacağım belli değil yani.
mrvrm bsglll dün yapmıştım laboquick marka. Profilimde var. Onda da beyaz çizgi var gibiydi onun yanında bişeyler görür gibi oldum. Ama üstünden zaman geçmişti diye ciddiye alamıyorum onu. Varsa da yoksa da
bsglll mrvrm bugün yaptığınız awox testte silik çizgi gördüm ben. Bu güne kadar iğne etkisi kalmamıştır bence sizde
mrvrm bsglll sabah görülen o çizgiyi şimdi çok zor görüyorum. Kuruduğu için yok mu oldu. Yalancı mıydı neydi anlamadım