oyku30 Hanımlarrr ilk doğumum belden aşağı uyuşturuldu çok zorlandım 1 hafta yataktan kalkamadım 2.doğumumu yapacam ve genel anestezi istiyorum bu sefer aranızda genel anestezi olan var mı ???
Gokturkmom_ oyku30 Epidural doğum yaptım çok rahat geçmişti ,tam tersi genelde ayılmanın zor olduğunu söylüyorlar
momyy280_ oyku30 ben de İlk doğumda genel anestezi olmuştum bayağı sıkıntı oldu ayılma konusunda şimdi ben de spinal düşünüyordum spinal daha mı kötü ? Serklajım spinal ile oldu sıkıntı çekmedim o yüzden doğumuda spinal düşünüyordum
Tortilla oyku30 ben genel oldm canım cok rahat gectı tabı ayılma kısmını hatırlamıyorm gozumu actgmda bebegım kucagımdaydı😇
momyy280_ oyku30 ben özelde yapmıştım doğumumu doktorum özellikle ekstra ekstra filtre kahve koydurdu odamdaki kahve makinemin içine ve bol bol su içmemi önerdi çabuk toparladım ama anesteziyi atmak biraz zor oldu uyuşukluğum zor geçti