[silindi] https://hizliresim.com/7uxj9ex Kızlar gebelik düşünüyorum eşim eczaneden bunu almış ama bana dozu yüksek gibi geldi bu marka kullanan varmı doktorlar bunu öneriyor mu
defnoloj [silindi] bunu bilmiyorum ama bana doktor vifolic önermişti. Sadece folik asit değil içinde omega falanda vardı
bebisleben [silindi] bence kafanıza göre siz almayın çeşit çeşit markanın folik asiti var ben gebelikten önce ve gebelikte 3-4 tane farklı kullanmışımdır hepsi de doktorların reçetesiyleydi doktora git
icimdebuyuyenkalp2 nevinbulyaman benim aile hekimim folbiol yazdı ama kadın doğum doktorum önermedi. Bilginiz olsun elenatal yazdı.
mehvesgngr Benim doktorum metil folat olan formları kullan demişti. Folic asit ile metil folatın farkı biri doğal biri sentetik. Orzax metil folat kullanıyorum ben de. Günlük 400mcg kullanılması gerekiyor.
busraggyy Gebelikten önce gebelik döneminde vifolic, ocean mummy kullanıyorum memnun kaldım ikiside doktor önerisiydi