fatmacck821 ben de 3+4 te öğrendim şuan 6+5 im yarın gidicem doktora sabretmesi aşırı zordu ama erken gidince de bebek yok kese yok gebelik olmayabilir cümlelerini duymak istemedim benim arkadaşım 4.haftasında gitti 2 hafta boyunca kimyasal olabilir bebek gelişmeyebilir vs cümleleriyle morali bozuldu