Kardii Nst'ye girer girmez sancım çıktı biranda alttan muayane oldum 1 cm açıklık var doktor şuan ameliyatta onun gelmesini bekliyoruz hem korku hem heyecan bir arada dualarınızı eksik etmeyin benden nolur anneler 🙏😳
Melikeahmettt Kardii Allah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah kolay geçer Allah yardımcın olsun 🤲
nyac Allah yardımcın olsun kardeşim ben de 5 gün önce yaşadım o süreci bitti gitti sağlıkla kucagına alırson inşaallah..
Gebeyimm aiseerol 36+6 korkulacak kadar erken değil merak etmeyin ilk bebeğim 37 haftalık doğdu benimde sağlıklı şekilde
aiseerol Gebeyimm maşallah bebeğinize 🤗 annem yanıma haftaya gelecek de bir an korktum benim kız da doğarsa diye 😂
aiseerol Kardii çok şükür ikiniz de sağlıklısınız ♥️ En kısa zamanda yavrunu da verirler inşallah moralini bozma sakın. Rabbim hayırlısıyla bize de kucağımıza almak nasip olsun...