lylmls 4+4 günlük gebeyim iki gündür yerleşme ağrılarım vardı bugün hiç ağrım olmadı normal mi bu durum?
zfrnemos lylmls 21 haftalık hamıleyım bazı gunler bıle hamıle degıl gıbıyım normal o ınsallah kolay gecırırsınız hamılelıgınızı 🥰 saglıcakla alın kucagınıza 🌸
mehvesgngr Kan testi verdin mi canım sen benim de idrarda pozitif çıktı ama kan vermedim çok ağrım var adet olacakmısım gibi bel ağrısı var günlerdir. Gecikmemin 3.-4 günü falan bugun
eylusssss lylmls bugün kan verdiniz mi peki benimde 4+4 917 çıktı sonucum sonuç nasıl acaba kararsız kaldım haftasına uyumlu mudur ki
nazliguneyli10 Benimde kasıklarımda batma gibi ara ara oluyodu ağrılarım şu an minimuma indi 9+4 deyim
mehvesgngr eylusssss ay bencce iyi masallah insallah benim de değerim yuksek cıkar 🤍 idrar testinde net miydi çizgi?