Canım etrafında ki insanlara bak hepsi farkli boy ve kilolarda bebeklerde onlarda öyle hepsi aynı olamaz ki ileri derece gelişim geriliği olmadığı sürece ki olsa doktor söylerdi seninde bebişin gayet güzel zaten kilosu çok kafana takıp kıyas yapma her bebek kendine özel 💕