nisa2004 merhaba ben ortada hiç bir sebeb yokken aniden 29 haftada hastaneye kaldirildim sürekli düşük tehlikesi yaşayarak 1ay hastane de kaldım en son 33 de doğurdum. Hiç birşeyin hazır değildi eşyalar vardı eşim dostum çok hediye almıştı ama daha erken diye hiç birini yikamamistim hastaneye kaldırılınca o şekilde etiketleriyle birlikte götürmek zorunda kaldık ama işte doğum olmayınca sonra annem hepsini yıkadı hazırladı. Yani demem o ki ikiz gebelik risklidir ne zaman ne olacağı hiç belli olmaz o yüzden hazırlıklı olmakta fayda var özellikle 30. Haftada bence hazır olması lazım