_Medine Bilmiyorum benim gibi olan varmı ama kaç aylık oldum hala dolu dolu çikolata yiyorum sürekli canım istiyor hurafe olarak sağdan soldan çocuk kara olur falan dio😁bana çok saçma geliyor
kizinaasikanne _Medine doğurana kadar çikolata tatlı vs yedim kızım 3 yaşında sarışın 😂😂 hurafelere inanma
Elisa0110 _Medine tabi canım hurafe bence de. Bana da çok yumurta yediğim için çocuk sarı olacak diyorlar 😂😂😂🤭
_Medine Fizikcifizik ben sağlığını düşünmüyorum demedim sağlıklı sihatli olsun yeter ama ben böyle diyince milelt ondan dedim insan evladının sağlıklı olmasıni istemezmi🙄