Çok uzun yazmicam hepinizin zamanı kıymetli biliyorum. Bebeğimin gelişimi 3 hafta öndeydi 35. Haftada hastane çantasını hazırladım anne yanı beşiği Puseti herşeyi hazırladık. Yılbaşı günü gündüz hamile pilatesimin son dersine girdim. akşamda annemlerle eşimle evde kutladık. Danslar ettik oyunlar oynadık. 1 de yattık gece 4 de suyum geldi. 4:30 da hastanedeydik 3 cm açıklık vardı. Açılmalarım çok hızlı ilerliyordu 2. Kontrolde 6 cm ve sonra 9 cm ile doğum odasına alındım. Epidural yapılmadı suni sancı verilmedi erken doğum olduğu için olabildiğince akışına bırakalım dediler. Yarım saatte bebeğim kucağımdaydı. Boyu 50 cm kilosu 3100cm baş çevresi 36 cm. Sadece solunumdan kaynaklı gözlem odasına alındı. Bir kaç gün küvezde kalacak. Bu arada ilk doğumum. Daha fazla detaylar için ilerleyen süreçte @simsiyuce hesabımdan anlatmayı düşünüyorum.