penbe_karisi ben 31+5 de genel kontrol e gittim. Nst yapacak mısınız diye sordum sınırda dedi biz 32 de başlıyor uz dedi. Bebeğin hareketlerini düzenli his ediyorsanız ve bi şikayetiniz yoksa gerek görmüyorum dedi. Bende şikayetim olmadığımı söyleyince 3hafta SONRA kontrol e gel dedi