Kızlar 2 gündür çok hastayım.Burnum boğazım çok akıyor hırıltılı öksürüğüm var.Ateşm çok çıkmadı bir iki kere 37.9 oldu max o ama çok halsizim.Doktoruma yazdım parol dışında bir ilaç içemezsin geçmezse birkaç güne kulak burun boğaza git dedi.sizce gideyim mi ilaç serum falan vermeyecekse gitmek de yoruyor insanı zaten halim yok gitmek istemiyorum:( bu şekilde olup iyileşen var mı ne yaptınız acaba yazın kızlar nolur