Pdr Evet benim de sürekli kasık ağrım var yorulduğumda o yüzden herşey bitsin sadece bekleyelim istiyorum ama diyorlar ya erken yapmayın diye o yüzden 2 ay daha bekleyeyim 6. ayında herşeyini alırım diye düşündüm az çok beğendiğim şeyleri alıyorum zaten ama beşik dolap onları alırım o zaman