35+3 günlük oldum bugün. 35+1 günlükken doktor bebeğimin doğum pozisyonu aldığını kanala yerleştiğini ama açıklık olmadığını söyledi. 1-2 güne de gelebilir 1-2 haftaya da gelebilir dedi. Benim duruma benzer durumda olanlar var mı veya bu durumu yaşamış olanlar var mı? Ne yapmam gerekir bundan sonra ki süreci merak ediyorum