2 haftadır ailecek hastayız. Eşimle bende öksürük aldı başını gitti, bebegimde öksürük yok ama burnu tıkalı, her gun defalarca hava verıyorum, nazal temızleme yapıyorum ama bi türkü düzelme olmadı. Uyudugu yerde buhar makınası ve hava temızleme cihazı sürekli açık. Ona ragmen hala aynı, burnu tahriş oldu artık. Ekstra ne yapabilirim? Gözü de çapaklanmaya başladı iki gündür :(