Zeynepfasulye Kızlar 35+6yım duygu hocaya gitmek istiyorum giden varsa yâda tanıdığının gittigi varsa yazabilirmi lütfen
elasyg Zeynepfasulye ilknur gezgin kuşcu diyorum canım başka hekim demiyorum mükemell ilgi alaka çok bilgiliiii
Bndaydin @Zeynepfasulye ben hamileliğimin başında gittim duygu hanıma sonra adatıp istediğim için ordan bi doktor tercih ettim ama şimdi kendisi de o hastaneye geçti gayet ilgili bi doktor şuanki doktorumdan da çok memnunum
Zeynepfasulye Bndaydin duygu hanımı çok duydum ama medarda oldugu için ona gitmemiştim adatıpa geçince gitmek istiyorum ama 36 olucam yarın o yüzden biraz kararsızım
Zeynepfasulye elasyg ilknur hanımıda çok duydum eminim oda iyiydir ama ben duygu hanıma gitmek istiyorum daha çok
nazmiyeckr Zeynepfasulye ben ilknur hanıma gittim daha önce devletteydi ordan tanıyorum o zamanlarda da çok ilgiliydi şimdi klinik açmış 3. Bebeğim için ona gidiyorum. Çok ilgili bir doktor abla gibi yaklaşıyor klinik çalışanları da aynı şekilde temiz titiz bir yer tavsiye ederim gönülden
Bndaydin @Zeynepfasulye bende aynı şekilde oyüzden melek hocaya geçtim ondan da çok memnunum şuan onunla devam ediyorum
asudekarapekmez Zeynepfasulye merhabalar zeynep hanım yorumları görünce yazmamak elimde olamadı, İlknur gezgin Kuşcu sakaryanın markası gibi birşey,çok memnunummm iyiki gidiyorum, çoook ilgili çok
cemreoz Zeynepfasulye Tavsiye etmiyorum.Herkes güler yüzlülüğünü sakinliğini övüyor ama güler yüzlü olmak zorunda çünkü sizde güler yüzlü oluyorsunuz heyecanlısınız mutlusunuz.Siz soru sormadığınız sürece hiçbir şey anlatmıyor cevaplamıyor ee ben soracaksam siz neden doktorsunuz.İlk bebeğim düşük nasılsa süreci bilir diye yine duygu hocaya gidiyordum şimdi hamileyim dün odasından ağlayarak çıktım 2 hafta geride bebeğim sadece sıkıntı yok diyor tatmin hiç etmedi beni kilosuna kadar ben soruyorum sadece pişmanlık ayrıca cinsiyette de 2 hafta üst üste gittim kız dedi parti yaptım 3.hafta ne hikmetse erkek olduğunu söyledi tecrübe bence 0
Zeynepfasulye cemreoz yaa ilk defa kötü olarak duyuyorum suan herkes iyi demişti o yüzden gidicektim 36 haftalıgım birde gülten hanıma gidiyorum duygu hanıma geçmeyi düşünüyordum
elasyg cemreoz ilknur hocaya mutlaka gidin derim ultrasony sakaryanın en iyi ultrasonuymuş arkadaşım eğitim araştırmada ebe o söyledi, ben onun vasıtasıyla ilk başladım ultrasona çok detaylı inceliyor bebeği tanıları çok iyi sakaryadaysanız hiç düşünmeyin
senaza Zeynepfasulye ben geçtiğimiz hafta kendisi ile doğumumu yaptım. Oldukça zor olan bir sürecim oldu buna rağmen sakinliği ve naifliği beni öylesine rahatlattı ki son dakika sezaryene döndük. Herkese önerebileceğim bir doktor
cemreoz elasyg aslıhan hocaya gitmeye basladım 1 aydan az kaldı dogumuma insallah güzel gecer🥹 tesekkür ederim tavsiyeniz icin