Msa canım 28 günden sonra ne kadar acaba ben daha 26 haftalıgım ve benm acılmam var üniversite hastanesinde yatıyorm heran dogabilr diyolar normal olck diyolar burası korkuttu beni 4 gündür birini dogum yaptırmaya calısıyo lar sezeryan yasak diye acılma olmadıgı halde kalbi durma derecesine gelene kadar normal dogum diyolar bende kücük dogucagı icin zaten korkuyorm burdada küvez imkanı var cok kalması gerekicek eger dogarsa da nabıcagımı sasırdım gerckten