Merhabalar çok zorlu ve uzun yollardan geçtik sizlerede umut olmak için yazıyorum bu günü çok bekledim. İlk gebeliğim 17. Haftamda rahim ağzı yetersizliğinden dolayı sonlanmıştı. Bu gebeliğimde önlem amaçlı rahim dikildi ve dikişe rağmen çok kısalmam oldu tuvalet harici hiç ayağı kalkmadım. Tam 28. Haftama girdiğimde kanama ile yatışım yapıldı. 3 gün ilaç denendi ve enfeksiyon hiç düşmediği için bebeğim sezeryan ile alındı. Hemen yoğun bakıma götürüldü. 57 günün sonunda kızıma kavuştum 🌸🌸🌸