hibo Kızlarrr selam çocuk odası için nemlendirici alacam marka önerebilecek olan var mı acaba ? Alıpta memnun kalan varsa yardımcı olabilir misiniz 🌹
flz3576 hibo medikana markası aldım ben 2 yıldır kullanıyorum kulanışlı işe yarıyor gayet memnunum media marktan almıştım
esrafi5 hibo e bebekten kanz marka aldım çok kullanışlı dijital olan fiyatı 2.500 civarında bugar kademedi sıcak soğuk ayarlıyabiliyorsubuz
Rose_07 hibo Trendyol dan almıştım H²O yazıyordu üstünde. Diğerlerine göre daha fazla su aldığı için tercih etmiştim. İyikide öyle yapmışım. Çift çıkışlı olduğu için havayı güzel nemlendiriyor hergün subdoldurmak zorunda kalmıyorum. 2 yıl olmuştur kızımın odasında kullanıyorum. Şimdi yeni bebiş için de sipariş verdim.
mysunshine1 senaninn memnun musunuz iki oda için iki tane almayı düşünüyorum bende kışın duramıyoruz petekler açıkken dudaklarım bile kupkuru oluyor
Simayo Kanz aldık biz de. Bebekten önce, alerjim olduğu için kendime almıştım aslında ama bebişe de kısmet olacak gibi 😄 ben kendi açımdan memnun kaldım. Özellikle kışın doğalgaz çok kurutuyor havayı. Bunu kullanmak çok ideal.
minikcivciv89 Simayo dijital mi manuel mi biz manuel aldık soğuk üflüyor bana faydası yok soğuk uflemesinin acaba sıcak ayarada dönüyormu hiç bilmiyorum sizinki nasıl bizimki de kanz marka
dgngr senem0987 soğuk üflemesi lazım zaten, modeline göre tek sıcak veya soğuk olabiliyo. Veya karışık olabiliyo. En sağlıklısı soğuk.
buglemk hibo arkadaşım çocuğu için aldı philips hu1510/04 smart 100 modeli. Kızı alerjik ve bu aldığından memnun gece boyu açık bırakıyormuş hiç sıkıntı yok
mavinarsuyu hibo Philips Temizleyici ve nemlendirici özelliği bir arada olan bir model Kızım alerjik. Memnunuz