buse76 Kubra-1997 bende yaptırmak istedim ama araştırdığım kadarıyla ağdayo çekerken rahimde kasılma felan plur gibi şeyler okudum benimki de tüp bebek o yüzden cesaret edemedim venüs jilet kullanıyorum hiç kesmiyor kaşıntı yapmıyor
sahada Kubra-1997 lazere gitmeden önce ağdaya gittiğim zamanlar bana ağdacım sorardı. Gebelik olduğunda bana söyle doktora sormadan ağda yapmıcaz demişti. Siz kendiniz zaten okadar eğik durmayın iyi değil. Doktorunuza danışın bence
flz3576 Kubra-1997 hayırlı olsun inşallah o zaman siz aklınızdaki her aşamayı doktora sorun daha sağlıklı ilerlersiniz veya başlığınızı değiştirip tüp bebek yaptırıp ağda yapan var mı diye yanlış bilgi veren olur sonra tabi yine siz bilirsiniz
Gks_01 Kubra-1997 ben başından beri ağda yaptırıyorum daha temiz oluyor ama kendime yapamam riskiniz varsa doktorunuza danışın