Aslksp ben ilkokulda olmuştum canım ama ben omurilik ameliyatı geçirdim bu sebepten belle ilgili olabilecek birşey yapılmıyor bana gerçi hiç konusmadıkta belki de onay verir ama istemiyorum ben sanırım 🙈 evet bebeği o an görmek çok güzel duygu tahmin edebiliyorum ama 5 dakika içinde doğurup gönderiyorlar sonra başında bir sürü kişiyle 40 dk beklemek beni strese sokabilir o yüzden uyuyup uyanıyım öyle göreyim diyorum 🙈😂 ama istiyorsan bence sana yapabilir kimi doktor sorun etmiyor fıtığı