İkinci doğumum ilk çocuğumu bırakıp ameliyat masasına yeniden yatmak beni çok geriyor. Yarın sabah doğuma giricem. Her şey umarım güzel geçer ilk doğumda çok zor şeyler yaşadım sezeryan olduğuma bin pişman oldum benim bünyem kaldırmadı. Yaram hala iyileşmedi iki seneden fazla oldu. Şimdi bir daha sil baştan başlayacağım. Her şey güzel geçse de iki çocukla kendimi hayal edemiyorum. Uykusuzluk iki çocuk destek yok her şey çok zor olucak gibi geliyor nefes alamıyorum sanki hiç hazır değilim bir o kadar da heyecanlıyım kavuşacağımız için artık karmakarışık duygular , umarım her şey güzel olur dua edin bana lütfen… 🩵