Doğru nefes tekniği nedir hanimlar? Şöyle yaptim doğumum kolay geçti diyen var mi? Benim ilk doğumum çatala cikmamla dogurmam 45 dk sürdü. Doğumum kisa sürdü gibi geliyor böyle söyleyince ama tam açıklıkla başlayıp 45 dk ikindim. Çok zor geçti. Sancilardan yorulmuştum açıkçası oyle ikinma hissi gelmedi. Hissettiğim tek şey sancı ve yorgunluktu. Şimdi ikinci doğuma bilinçli bir şekilde gitmek istiyorum. Doğru ikinma nasıl oluyor. Doğumun hangi evresinde nefes alışverişi yapıp hangi evrede ikinmaya geçmeliyiz. Detaylı şekilde anlatacak olan var mı. Burada vajinal doğum yapacak olanlar da bilgilenir.