ErsBegAs Kızlar bebeğim 5. Ayına girecek 2 gün önce menenjit son dozu oldu 🥲 sanırım nimenrix yapılan yer aşırı sert ve kızarmış.. sizde bu oldu mu?
Herseydenbiktim ErsBegAs Bu asi için bekleyeyim burada, beni daha çok bilgilendirir misinizz🥹 Araştırıyorum ama tecrübeli annelerden dinlemek daha faydalı olur benim için 🌸🙏🏻
Meltemanneolsun ErsBegAs oldu canım bizde de geçti ama 1 hafta falan sertti. Ateş kusma devam ederse Dr a götür ama geçerse günden güne sorun degil
Hll96 Bazı aşılar da bu durum oluyor ama sonra geçiyor eğer çok şiş ve kızarıklık yoksa problem olmuyor. Ama şişlik artarsa kızarıklıkta olursa doktora gösterin ihmal etmeyin.
Hll96 ErsBegAs şuan nasıl peki bacağını oynatırken sıkıntı var mı bizim de bir haftaya yakın kamıştı başta biraz sertleşmesi normal ama sonrada devam ederse bi gösterin isterseniz. Bizim 1 haftanın sonunda geçmişti korkulacak bir şey yok 😇
ErsBegAs Herseydenbiktim aşkım 2 dozu da olduk a ve b grubu.. sadece 2. Dozunda bir bacakta iz kaldı ve sertleşti 🥲 doktorumuz ovala ılık suyla dedi ama acıyor sanırım.. ilk dozda ateşimiz çıkmıştı bu dozda ateş yapmadı 🥹 gayet iyiydi sürecimiz..
Herseydenbiktim ErsBegAs Çok şükür hayatim, inşAllah bizde de hafif ve iyi olur sürecimiz🥹 Teşekkür ederim 💖