tuba_grz canım bende de var ben artık ilaç kullanmaktan bıktım bir sürü fitil denedim doktor bile artık bir ilaç verdi geçmezse başka ilaç verdi bunu da deneyelim dedi. Ben en son probiyotik kullanmaya başladım o şekilde yoluna girdi fembiotic ismi o bana iyi geldi tatlıyı azalttım yoğurt ye kefir iç oranın Florya’sını düzeltecek probiyotik kullan yani o Florya düzelmeden asla geçmiyor