berensumeyye23 Kızlar şuanda 35+0 dayız . Doktorum genital bir rahatsızlığımdan dolayı normal doğumu eledi . Sezeryan olacağım kesin . Erken doğum riskim var zaten 29. Haftadan beri . Ama şuan sancım vs yok . Sizlere sezeryan günü kaçıncı haftada verildi acaba ?
Buket_dadassss berensumeyye23 merhaba şuanda 36+3cüm ve bebegimin karın cevresinde 3hafta gerilik var diye necburi erken doguma alınıcam bende tam 37+0 da dogum olucak nasipse bebegimin ne kilosunu adam akılı biliyorum nede boyunu özelde 2400 diyorlar kilosuna devletde de 2800 herşeyi alt üst durumda korku endişe panik doluyum benimde catalım dar ve ilk dogum sezeryen di diye buda sezeryen olucak bakalım artık nasip kısmet ha bide küveze girme durumuda söz konusu karın cevresinden kaynaklı 🥺🥹
baharbahce27 Nazlimom bende 38+2’de sezaryan olacağım da sizin süreç nasıl işledi acaba anlatır mısınız detayları
Havin49_ 2oglusannesi15 yani bi sorun yokmuş ki sadece vajinal bi değilden dolayı nırmal doğumu elemiş doktor yine aynı 38_39 gibi gün verri