edaybnbnc Genel anestezi olmadım, 2 kez spinal ile sezaryen oldum. Genelde anestezide ağrıyla uyanıyorsun diyorlar. Belden uyuşturunca öyle yoğun bir ağrı olmuyor, ilaçların etkisi azaldıkça ağrı geliyor tabii ama baş edilmeyecek gibi değil. Bir de baş ağrısı ihtimali oluyor ama yatağı dik tutarak uyuyun, bolca su için ve Türk kahvesi, Amerikano gibi sert kahveler için ağrı olmuyor, tecrübeyle sabit. Bebeği görmek paha biçilemez. Seçme şansınız varsa spinal olun derim 🥹