Şuan 34+5 haftalığım 33 haftamdan beri mide bulantısı kusma ishal baş dönmesi yaşıyorum pazar günü fenalaştım ne yediysem çıkardım hastaneye gittim açılmam ve sancım vardı yatışım istendi sancılarımı takip etmek için ama diğer şikayetlerim için hiç bir şey yapmadılar Salı günü randevu alıp gittim yine bişey yapmadılar bişey dokunmuştur dediler gerçekten kötü durumdayım sürekli midem bulanıyor başım dönüyor bunu yaşayan neden olduğuna dair bir fikri olan var mı lütfen yazın 🥺🥺🥺