Kızlar merhaba 27. Haftaya giriyoruz. 2 gündür aşırı mide bulantım , üşüme , titreme , halsizlik var. Dün gece acile gittim ama hiç ilgilenmediler olduğum yerin acili yetersiz maalesef. Parol iç dediler geçtiler. Siz neler yapiyosunuz bu durumda ? Nasıl geçer bu bulantı , halsizlik 🥺