ghostty sen44_ ben tdap olacağım doktorum 20. haftadan sonra olabilirsin dedi. Sağlık ocağı normal tetanoz için de 18 de çağırdı ama geç gideceğim.
nmtal sen44_ benim ikinci gebelik 4yıl olduğu için arada doktorum tek doz ve yoğuşmalı önerdi şuan 19 haftalık 26subatta olacagım aşıyı