31 haftalık hamileyim, 29 haftamda enfeksionlu grip geçirdim. 3 gün ateşler içinde yandım resmen, doktor sonunda antibiotik(auqmentin) verdi, 4 gün, günde 2 kez içdim, tamamen geçmişti ama öksürük vardı. Az önce boğazımda tekrar batma hiss etdim ama ateş falan yok, çok korkuyorum( ya ateşıi hastalık geri dönerse(( kızıar ne yapmalıyım( tekrar ateşlenirsem bebeğe zararı olur mu? O kadar korkuyorumki(