Ulkumom Hanımlar doğumdan sonra korse takacağım çok pahalı olmayan ama kullanışlı rahat birşey arıyorum memnun kaldığınız bir marka model var mı? Vajinal doğum bu arada.
burcuo Ulkumom Owli öneriyorlar genelde. Sezaryen olma ihtimaliniz varsa sonradan takmayın derim. Gaz çıkarmayı engelliyor, mahvetti beni.
Ulkumom burcuo eğer sezaryen olursan zaten takmaya korkarım ya. Owliyi duymuştum ama. Teşekkür ederim.
burcuo Ulkumom Rica ederim, yara yeni olduğu için acıyor bence ama bazıları da bel ağrısı oluyor diye takmak istiyor. Bende işe yaramadı. İnşallah sizde yarar 😇