EbruEgemen1123 Yani folik asit özel ilaçtır ücretlidir devlette karşılamaz. Ama içmen şart. Bende 45 tl ye aldım 3 ay içeceksin zaten 135 tl kimseyi batırmaz canım çocuüundan önemlimi. Ayrıca 12 tl olanda var folbiol adı. 60 lı olması lazım onuda alabilirsin.