Merhaba benim 7 ocakta randevum var 11+2 olacağım o zaman fakat devlete randevu aldım zeynep kamil hastanesine ssvd istediğim için şimdi hazır oraya gideceğim ikili taramayı orada yaptırıyim istedim devlette nasıl oluyor doktor hemen yapıyor mu ikili tarama farklı bir bölüme veya güne mi randevu veriyor