afitp aynı durumdayım kuzum benim de karnım taş gibi oluyor ve ağrı girdi mi kitleniyorum. Sol kasık benim de fena. 8 ocakta daha randevum gitsem soracagım🥺 acaba sancılarımız mı başladı ya,endişeleniyorum. Amiin kuzum benim sağlıcakla hayırlısıyla alalım inşallah bebeklerimizi kucağımıza🤲