sudekaplan Hacettepede doğum yapmayı düşünüyorum kontrolüm orda oluyor dogumhane tarafını hiç görmedim orada doğum yapan hanımlar memnun kaldınız mı o süreç nasıldı oradakiler iyimiydi?
Gonca53 Refakatcilere yemek yok.sadece demir sandalye veriyorlar koltuk bile yok odalarda mahvettiler bizi çocuğu alıp alıp gidiyorlar delik deşik ettiler önünden bile geçmem buranin