twochildrenmom ilk çocuğum kız ikinci erkek, sadece bikaç parça kıyafet aldım, yakın bikaç arkadaşım oğlunun temiz kıyafetlerinden verdi hep, kızıma büyük eşyaları hep unisex almıştım 2.çocuk planım hep olduğu için; bebek arabası ana kucağı kamera beşik dolap oto koltuğu vs herşey var elimde oğluma da kullanıyorum. Bez kıyafet aldım diyebilirim. Şuan hava nemlendirici ihtiyacım oldu oğluma onu alacağım, birde zamanı yaklaşınca mama sandalyesi alacağım