Yengec07 biz baktırmadık henüz 3 ay yeni oldu. Ramazan girdi bekliyoruz hormonlar çok yükselince doktor 2 günde 1 içsin dedi. Başka prof’a gittik ne iç dedi ne içme. Eşim de 2 günde 1 yarım doz içti. Sonra test verdik hormonlar yarı yarıya düşmüş ama hala daha çok yüksek. Biz de bıraktık. Hormonları yükselttiği kullanım şeklimize göre değişmesinden belli. Açıkçası biz akıl yürüttük. 3 4 tane ürolog gezdik ama güvenip tedavisini okeyleyeceğimiz adam akıllı olmadı. Hepsi ihtimaller üzerinden konuşuyor. Deneye yanıla cevap veriyor