kesginn benimde öyle yaziyordu o değil kuzum🌸 doktor kendisi bilgi. Görüyor bebeği güzelce ilk muayene ediyor sonra size bilgi veriyor ikili testi sonucunu benim yüksek riskli çıktı ama yasimdan ötürü de yüksek risk çıkabilir dedi fetal dna önerdi ama ben yaptirmicam detayliya giricem zaten orda herşey belli olur hem bi sıkıntı olsa nolcak ki zor evet ama onu aldirmak daha da zor bence. .