tatlibebegim_ benim vardı 2 cm denildi. Doktor aliverelim istersen hamile kalırsan düşüğe sebep oluyor dedi. Ben sonra bi bakalm düşüneyim hocam dedim. Yanimda anestezi teknikeri arkadas vardi. Beraber girmiştik. Çıktığımızda iyiki kabul etmedin operasyondan para aliyorlar dedi. Başka doktora gittik hemen. O da ben rahime cok mudehale yapılmasını tavsiye etmiyorum bence çok stres etme adetle birlikte atilabiliyor eger büyürse öyle mudehale edelim dedi. Bu doktor kontrolünden 3 4ay sonra da hamile kalmışım. Polip molip hiç lafı olmadı birdaha çok şükür.