Es07 evet evet resmen açık diye söyledi bana bir sorunun yok tüplerinde bir sorun yok dedi çeken kişi de hatta iyi bir doktor aslında yani benim gözlemlerime ve yorumlarına baktığıma göre iyi bir doktor yaşı da var epey öyle bir de özel hastanede çekindim ben anestezi ile odasına gittiğimde ise hiçbir sorun yok gayet iyi falan dedi yani o şekilde söyledi şu an biraz lekelenme var lekelenme bitmesini bekliyorum denemek için önümde ovulasyon günlerim var bir de bu lekelenme bitince ilişkiye girebilir miyim doktorumla ilgili bana hiçbir şey söylemedi bir de benim nabzım yükselmişti öyle bir birkaç sorun oldu o yüzden de soramadım belki de doktor da unuttu söylemeyi antibiyotik falan da yazmadı zaten ama lekelenme de çok az az zaten bitmek üzere gibi böyle çok çok az şeklinde geliyor peçetenin rengi değişecek kadar dinse beyaz peçete yoksa koyu hiç kıyafetiyle belli bile olmaz lekelenme reklam ben bitince devam edebilir miyim acaba sizlerde nasıl oldu