_efinah08
Selam, durumlarımız benzer. Ben de 168 im. 62 ile hamile kaldım 16. Hafta hala 62yim. Ama göbeğim çok erkenden çıktı hatta 6-7 den itibaren şiştiğimi hissetmeye görmeye başladım ama burda bunun gaz vs şişkinlik olduğu tekrar ineceği sonradan ileri haftalarda gerçekten büyüyeceği vs konuşuluyordu. Ama hiç inmedi sürekli şişmeye devam ediyor. Bir arkadaş fotoğraf paylaşmış 19. Haftadan, benim 11. Haftada neredeyse ondan büyüktü, şu an 16 dayım bana 6-7 aylık gibi görünüyor bu kadarı da tuhaf geliyor mesela ama 2. Gebelikte daha hızlı çıkıyormuş zaten ve benim ilkinde de çok çıkmıştı, iç karnım çok küçük olabilir ya da bünye meselesi yani bebek ve biz sağlıklı olduğumuz sürece karın erken çıkmış geç çıkmış çok büyümüş az büyümüş bir önemi yok herhalde. Kayınvalidenizin tepkisini tuhaf ve biraz saygısızca buldum verdiğiniz tarihe güvenmeyip teyit etmeye çalışmak gibi ise. Ama çok takılmayın yaşlıların cahillikleri olabiliyor deyip geçin he deyip geçin amaan..