Kbr-33 ilk gelen süt yoğun kıvamlı olduğu için makineyle sağım yapılması önerilmiyor kanallarda tıkanıklığa yol açıyormuş. Bende 1 ay önce doğum yaptım. İlk 2 gün bebeğim emmedi verimli bir şekilde ,şırıngayla beslendi. Devamında ise beslenme destek hortumuyla göğüsümden mamayla besledim emdikçe süt geldiği için. 3-4 gün sonra mamayı kestik anne sütüyle devam ediyoruz