Ebru91 [bilinmeyen] amin inşallah peki özel değilse size ne dediler benm ikili test kan testi normal çıktı ama ense kalınlığı var dendi.. Yardımcı olabilsiysem ne mutlu bana Allah kimseyi evladiyla sinamasin iyi sonuçlar alırsınız inşallah ☺🙏
MuratZeynepDiner [bilinmeyen] inşallh eminin güzel sonucları alırsınız Allah büyük neticde çocuk doğana kadar kapalı kutu demişti benim doktorum Rabbim hepimizin bebeklerine sağlık versin☺
Ebru91 [bilinmeyen] iyi maşallah o zmn korkacak bisiy yok Allahım izniyle bizde bütün emiginde ve kalbinde de sorun var dedi ama elhamdülillah sonuç temiz
Tgbrl Kivanclimerve Canım 11-14 haftalıkta yapılma sebebi herhangi bir sorun varsa sen istemezsen bu şekilde çocuğunu hamileliğini sonlandırmak için erken teşhis gibi bişey ben tarama testlerini de yaptırmadım detaylıyı da yaptırmak istemiyordum ama eşim en merak ettiği için yaptırdık çok şükür sorun çıkmadı sende sadece dua et 🙏🏻