Nazlimom yok hamileyim kullanmıyorum pil takilacakti yaşımdan dolayı takip önerdi doktor benim nabız düşük çıkıyor ama hamilelikte biraz dengelendi. Normal doğum a da sıcak bakmıyorlar sezaryenden de ben korkuyorum ilki normal doğum olmuştu bu nasıl olur bilmiyorum sizin doğum nasıl oldu